به گزارش ميراث آريا(CHTN)، سازمان ملي گردشگري ژاپن اعلام کرد با توجه به انبوه سفرهاي خارجي شهروندان ژاپني شاهد حضور گردشگران بين‌المللي بسياري هستيم اما در ميان آنها حدود 35 درصد آنها بدون توجه به آثار تاريخي و فرهنگي اين سرزمين که جاذبه‌هايي منحصربه‌فرد هستند تنها در بازارها مشغول خريد لوازم الکترونيکي هستند.

براساس آمارگيري هاي اين سازمان گردشگران کره‌جنوبي، چين، تايوان و هنگ‌کنگ خريد کردن را اصلي‌ترين اهداف خود از سفر به ژاپن مي‌دانند و بعد از آن وجود رستوران‌هاي متعدد و چشمه‌هاي آب گرم براي آنها جذابيت دارد.

با توجه به فعاليت‌هاي تبليغاتي بسياري که در حوزه گردشگري ژاپن صورت گرفته شمار گردشگران اين کشور از سال 2003 تاکنون سه برابر شده و به مرز 1/8 ميليون نفر رسيده است اما در ميان انبوه گردشگران بين‌المللي ژاپن تنها 98/4 ميليون نفر باهدف گردشگري به اين کشور سفر کرده‌اند.

M/108


انتهای پیام/

کد خبر 1386071713