براساس آمارگيري هاي اين سازمان گردشگران کرهجنوبي، چين، تايوان و هنگکنگ خريد کردن را اصليترين اهداف خود از سفر به ژاپن ميدانند و بعد از آن وجود رستورانهاي متعدد و چشمههاي آب گرم براي آنها جذابيت دارد.
با توجه به فعاليتهاي تبليغاتي بسياري که در حوزه گردشگري ژاپن صورت گرفته شمار گردشگران اين کشور از سال 2003 تاکنون سه برابر شده و به مرز 1/8 ميليون نفر رسيده است اما در ميان انبوه گردشگران بينالمللي ژاپن تنها 98/4 ميليون نفر باهدف گردشگري به اين کشور سفر کردهاند.
M/108
انتهای پیام/